wujek m wujek m
248
BLOG

Prezydentowi Dudzie znowu nie udało się wejść do gabinetu Prezesa

wujek m wujek m Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Ujć.

Takie skojarzenie mi, oglądaczowi "Ucha Prezesa", nasuwa się gdy widzę, jakim zainteresowaniem decydentów PiS cieszy się inicjatywa pana prezydenta Dudy w sprawie referendum konstytucyjnego w 30 godzin po jej ogłoszeniu. Czyli w najlepszym przypadku reakcja indagowanych dygnitarzy jest typu: "a o so chodzi?"

Panie Prezydencie, dedykuję Panu (pewnie znaną Panu) harcerską piosenkę: Hej, przyjaciele!, a szczególnie jej refren:

Hej, przyjaciele! Zostańcie ze mną.
Przecież wszystko to, co miałem, oddałem wam.
Hej, przyjaciele! Choć chwilę jedną.
Znowu w życiu mi nie wyszło, znowu jestem sam

https://www.youtube.com/watch?v=gG1JtcO0JDw

Czuwaj!

*****

I znowu @Eska wygłupiła się z gorliwym i natychmiastowym popieraniem inicjatywy, którą jej pupile polityczni mają jak widać w głębokim poważaniu.

wujek m
O mnie wujek m

Głos dochodzący skądś z Polski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka